در جست و جوی حقیقت

در جست و جوی حقیقت


نخست وزیر انگلیس ضمن تأکیدهای مکرر بر اینکه از اینکه از قانونی کردن ازدواج هم‌جنس‌بازان به خود می‌بالد اظهار کرد که می‌خواهد این ازدواج را به سراسر دنیا صادر کند.

خبرگزاری فارس: کامرون: می‌خواهم ازدواج هم‌جنس‌بازان را به سراسر دنیا صادر کنم

 

به گزارش مصاف به نقل از خبرگزاری فارس، نخست وزیر انگلیس گفت می‌خواهد «ازدواج همجنس‌بازان را به سراسر جهان صادر کند».

دیوید کامرون گفت: «انگلیس امروز بهترین مکان برای کسانی است که هم‌جنس‌باز هستند.»

وی افزود: «این دستاوردی بزرگ است. این اقدام متعلق به من نیست؛ این اقدامی است که در سطح بین‌المللی به رسمیت شناخته شده است. اما هنوز هم کارهای بسیار زیادتری هستند که باید انجام شوند.»

نخست وزیر انگلیس ادامه داد: «بسیاری از کشورهای دیگر قصد دارند این کار را تقلید کنند. و همان‌طور که می‌دانید من درباره رقابتی جهانی سخن می‌گویم مبنی بر اینکه چگونه ما می‌توانیم بیشتر صادر کنیم و بیشتر بفروشیم؛ بنابراین من می‌خواهم این ازدواج را صادر کنم.»

روزنامه دیلی‌تلگراف اشاره کرده دیوید کامرون در این سخنرانی چهار بار گفت از اینکه قانونی شدن ازدواج هم‌جنس‌بازان در انگلیس در زمان نخست‌وزیری وی اتفاق افتاد، به خود می‌بالد.

 

منبع: فارس

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

www.MASAFPORTAL.com

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: reza ׀ تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mobareze.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com